Prieteni? Nu!

Si ma intorc din nou aici sa ma descarc. Ma intorc din nou cu sufletul cuprins de dor, de nostalgie, de singuratate. Lacrimi mi-au invadat obrajii, fel si fel de sentimente mi-au invaluit inima, amintiri au incercat sa-mi alunge linistea . . . M-am tot gandit in ultimul timp la oamenii care fac parte din viata mea. Oare sunt toti demni de acest loc ?  Ma dezgusta acele persoane care sunt ipocrite si false, care te consoleaza atunci cand te vad la Pamant, care imbraca masca unor prieteni adevarati si preocupati de binele tau.  Dar de fapt durerea ta pentru ei nu reprezinta nimic altceva, decat inca un motiv de bucurie din minunata lor colectie, necazul tau este doar un prilej de barfa impreuna cu toti ceilalti. Ma dezgusta oamenii care pastreaza relatia cu mine, doar pentru simplul fapt, ca vad in mine persoana care sa le serveasca interesele. Urasc  oamenii care m-au mintit, folosit, inselat si tradat, care perioade bune de timp, au stat ascunsi dupa masca bunelor intentii. Mi-ati impovarat sufletul cu griji, regrete si dureri nemeritate. Incapabili sa ma cunoasteti, m-ati judecat dupa prejudecati proprii. Si ati facut din durerea mea, fericirea voastra si motive de barfa.  Vreau sa-mi eliberez mintea si sufletul de tine…

,,Draga mea ”                                                                                                                                                                  Actiunile tale ma dau pe spate de fiecare data si ma lasa fara cuvinte.  Ma asteptam la mai mult din partea, dar preferam sa ma mint  si sa cred ca nu esti in stare, sa faci rau. Dar ma bucur ca mi s-au deschis ochii si am vazut lucrurile altfel. Cat te-a durut sufletul cand m-ai vazut fericita ? Si cand m-ai vazut trista cat iti radea sufletul ?  Imi e ciuda de timpul ce l-am pierdut  cu tine, de momentele in care am fost langa tine cand te prefaceai ca plangi. Imi pare rau ca ti-am dat ocazia sa ma suferind si sa-mi stergi lacrimile. Imi pare rau, ca nu esti omul pe care il vazusem in tine si ca esti ceea ce esti ! Ma intreb oare cum poti fi atat de ipocrita si de falsa ? Ma bucur ca am ajuns la concluzia ca nu am pierdut nimic,  pentru ca tu nu erai prietena mea.De ce ? Pentru ca tot timpul vei ravni la ceea ce nu este al tau, pentru ca vrei sa-ti depasesti conditia , urcand pe umarul prietenilor. Cu toate acestea, te compatimesc. Nu te respecti pe tine, si din pacate nu sti sa-ti respecti nici prietenii. Cu timpul nici ei nu  te vor mai respecta. Omul care candva, ti-a fost alaturi, ti-a intins o mana de ajutor si ti-a deschis usa, astazi iti intoarce spatele si te reneaga. Trebuie sa iti multumesc ca m-ai invatat sa ma feresc de caracterele de rahat si de oamenii ca tine. O sa vina momente, cand o sa fii singura din nou si o sa-ti doresti sa dai timpul inapoi. Ti-au vazut paradisul langa alti oameni.  Imagineaza-ti ca tot ce am facut impreuna a fost un vis frumos, din care te-ai trezit brusc si care a disparut imediat ce ai luat contact cu  realitatea, pentru ca de astazi nu vreau sa mai stiu nimic de tine si de existenta ta ! Pentru mine , esti moarta !  Am invatat destule, incat sa cunosc oamenii ca tine. Te-as ruga, sa imi eviti privirea atunci cand o intalnesti si sa-ti continui fericita drumul !  Din partea mea, stai linistita, te iert, cum am mai facut-o de N ori, Cu regrete o spun, fiecare o plateste cum o face.  Asa ca atunci cand lumea iti va fi mai draga, se va intampla inevitabilul. Si nu pentru ca o spun eu, ci pentru ca nu poti face rau cuiva, fara sa platesti. ,,Orice nas isi are nasul ” !

Trebuie sa ajungi pe fundul prapastiei, ca sa te ridici. Asta e lectia pe am invatat-o si in care cred !    Fiecare revenire va fi triumfala !

About Giorgiana Mihăescu

https://priviredecopil.wordpress.com/cunoaste-ma/ Vezi toate articolele lui Giorgiana Mihăescu

Lasă un răspuns

