Liniste sa fie!

Linistea e ceea ce ii lipseste sufletului meu de la un timp de vreme. Poate ca vremea asta ma tine in casa, iar nostalgia si lacrimile nu intarzie sa apara. As vrea sa plec undeva departe, sa fiu doar eu cu gandurile si sentimentele mele . Sa nu ma cunoasca nimeni . Simt nevoia sa destainui cuiva din nostalgia mea…. Am nevoie doar de liniste si nimic mai mult….Intr-un final o sa imi revin , si totul va fi bine!

About Giorgiana Mihăescu

https://priviredecopil.wordpress.com/cunoaste-ma/ Vezi toate articolele lui Giorgiana Mihăescu

Lasă un răspuns

