Dansez cu pozele in mana ^_^

407570_215281225220856_1911298617_n

Ma simt trista, singura, cu un gol in suflet, simt ca ceva imi lipseste…

Imi lipseste  caldura bratelor tale, parfumul tau, pe care  il am imprimat pe buzele si  pe hainele mele . . .Mana ta jucandu-se in parul meu, cuvintele tale calde, care imi alina orice durere. Imi lipsesti tu. M-ai vazut imbracata super-dragut, in tricou,  cu parul ciufulit , fara machiaj , plangand, suparata, zambind, razand, treaza si dormind.  Mi-ai spus ca sunt aceeasi fata frumoasa oricand. Mi-ai fost alaturi mereu, si te respect pentru asta ! Iubesc pana si cele mai banale amintiri cu tine ! Imi e dor, pentru ca ne-am indepartat. Mi-e dor de tine uneori, iar dorul asta continua zile intregi…

Ma doare cand iti caut  privirea in privirea fiecarui om pe care-l intalnesc pe strada si nu o gasesc, ma doare cand ma  tine altcineva in brate si nu o faci tu, ma doare cand rad cu altcineva si nu cu tine. . . Ma doare ca nu esti TU, in spatele la toate lucrurile pe care le fac. M-am saturat sa vreau sa te iau de mana si sa nu pot, sa te strang in brate si sa nu am cum.  M-am saturat sa stau in noptii tarzii, cu pozele noastre in mana.  Distanta, chiar daca a reusit sa puna o bariera intre trupurile , intre mangaierile si saruturile noastre, nu a  reusit sa ne separe sufletele. Inimile noastre bat in continuare una pentru cealalta.

Gandeste-te la acel moment in care ne vom intalni si dupa care tanjim atat de mult. Acel moment in care ne vom indrepta unul spre altul zambind, ne vom lua in brate si ne vom saruta, de parca nu am mai facut-o niciodata. Ne vom spune TE IUBESC din priviri, iar bataile inimilor noastre vor forma cea mai frumoasa melodie .😡
Gandeste-te, ca pentru acest moment, merita orice asteptare, zic. Imagineaza-ti asta ori de cate ori vrei sa renunti ! Suntem invingatori. Imi lipsesti. . .

, ,Si-ai sa mori daca o pierzi . . .”


P.S:  TE IUBESC !

 

About Giorgiana Mihăescu

https://priviredecopil.wordpress.com/cunoaste-ma/ Vezi toate articolele lui Giorgiana Mihăescu

Lasă un răspuns

