Prieten, dincolo de distanta !

tumblr_me7u31e0u21qb7l5po1_500

Prieten drag, m-am bucurat sa te aud din nou, sa-mi vorbesti, sa ma asculti cum numai tu stii sa o faci, sa imi oferi solutii la problemele cu care ma confrunt, sa fii acolo pentru mine. Ti-am simtit tristetea doar din cateva cuvinte la telefon. Ti-am vorbit cald, sincer, fara ocolisuri, incat sper ca am reusit sa te fac fericit si sa zambesti.  Cu fiecare cuvant in parte pe care mi-l spui te simt tot mai aproape de sufletul meu. Cu fiecare minut petrecut cu tine fata in fata sau chiar la telefon,  te iubesc tot mai mult.  Nu-mi amintesc cum ne-am cunoscut, cred ca prietenia noastra se continua dintr-o alta viata. Dar apropierea noastra a fost vizibila din  seara in care am venit la tine plangand, plangeam eu si  fiecare particica din mine. A fost inceputul unei prietenii care dureaza si acum, care e din ce in ce mai puternica cu cat inaintam in timp. Anii care au trecut, m-au adus tot mai aproape de tine. Prietenia noastra s-a cladit in timp, mult timp. Tu mi-ai fost fratele mai mare pe care nu l-am avut niciodata. Mi-ai fost stalp de rezistenta, mi-ai fost aproape cand ma simteam descumpanita sau dezamagita. Ai stiut sa ma scoti intotdeauna din impas, doar cu cateva cuvinte, atingeri si imbratisari.  Tu imi stii toate mofturile, capriciile, dorintele, stii totul despre mine. M-ai acceptat cu bune si cu rele, cu decizii incorecte si multe altele. Anii au trecut si ne-au desprins de copilarie, dar am ramas aceleasi persoane, doar mai mature acum. Alaturi de tine ma simt protejata, iubita, fericita.                                                                                                                                                                                                                                         Am cautat de multe ori, sa-mi fac alt prieten,  sa gasesc alte brate, alte sfaturi, pentru ca distanta care ne-a despartit dintotdeauna, credeam ca inseamna faptul de a-ti face alta prietena, de a avea pe altcineva acolo langa tine, mi-era frica sa te pierd si  m-am intors la tine. Fiecare lucru, gest, pas pe care il faci te apropie si mai mult de mine, ma face sa te respect mai mult pe tine ca om, ca personalitate, nu neaparat ca prieten al meu.  Simti ca ceva s-a schimbat ? Normal, la fel simt si eu. De fiecare data cand stam la povesti, aflam cate ceva nou unul despre celalalt, cu toate ca ne cunoastem atat de bine. Serile in care ne intalneam si povesteam, ne-au apropiat. Nu regret ca am privit apusul impreuna, cerul instelat sau oltul. Nu regret nici clipele de ratacire in care te chemam sa-mi fii alaturi.  Multumesc ca dincolo de bine si de rau, m-ai invatat sa raman mereu copil si sa ma bucur de orice. Multumesc ca esti prietenul meu, indiferent de distanta care ne desparte !  Esti soare, furtuna, lacrimi si zambete, pansament pentru rani, refugiu si odihna pentru sufletul meu… Acum stiu de ce ne-am cunoscut si am devenit atat de apropiati !  Pentru ca destinul meu stia ca voi avea nevoie ne sfaturi, de un zambet sincer care sa ma faca sa uit de probleme, de privirea ta senina datorita careia ma regasesc intotdeauna, de imbratisarea ta care ma face sa ma simta protejata, de tot ce tine de tine !   Te iubesc pentru sufletul tau. Pentru zambetul, privirea si vocea ta. Pentru ca esti matur si in acelas timp copil. Pentru ca esti atent mereu cu mine.  Pentru ca ma faci fericita. Pentru ca apreciezi viata in cele mai mici detalii si pentru ca traiesti fiecare clipa la intensitate maxima. Pentru ca stii sa crezi in  iubire, in prietenie si in tot ce este frumos. Pentru ca ai aparut pe neasteptate si sper sa ramai pentru totdeauna !

About Giorgiana Mihăescu

https://priviredecopil.wordpress.com/cunoaste-ma/ Vezi toate articolele lui Giorgiana Mihăescu

Lasă un răspuns

