Un nou inceput

2013

-A fost un an cu bune si cu rele.

-A fost anul care lacrimile au dat navala in ochii mei, lacrimi de dor,  de singurate, de neputinta, de fericire.

-A fost anul in care am reusit sa rup relatiile de prietenie cu unele persoane si sa ma distantez de ele.

-A fost anul in care am invatat sa accept oamenii asa cum sunt ei si sa nu-i critic, dar mai presus de toate sa ma accept pe mine.

-A fost anul  care mi-a adus speranta pentru viitor, incredere pentru prezent si nostalgie pentru trecut.

-A fost anul in care  m-am bucurat de revederea cu persoanele dragi.

-A fost anul in care am inceput sa cred din nou in prietenie.

-A fost anul in care am cunoscut-o pe Andreea, un om pur si simplu minunat,  sincer, cu un suflet cald si curat. Ea a fost omul, care m-ai presus de toate, m-a acceptat, a avut incredere in mine,  nu a renuntat sa fie langa mine, atunci cand i-am spus ,, lasa-ma ” sau ca este o ,, prietena falsa” . A stiut de gluma, a ras alaturi de mine, a plans uneori, si pentru toate astea , ii multumesc.

-A fost anul in care timpul m-a indepartat de unii oameni, dar sper ca totul sa revina la normal.

-A fost anul in care lacrimile au curs mai mult ca oricand.

-A fost anul care l-a luat de langa mine, pe omul drag sufletului meu.

-A fost anul in care am ras cand viata imi oferea palme,  a fost anul in care am iertat si am fost iertata.

-A fost anul  in care unele vise mi s-au indeplinit si asa am reusit sa visez in continuare.

-A fost anul in care am ras si am vorbit cand trebuia sa tac.

-A fost anul in care nu am spus mereu ,, Iarta-ma ” si ,, Te Iubesc ” .

-A fost anul in care nu am vorbit serios intotdeauna.

-A fost anul in care mi-am pierdut increderea in oameni .

-A fost anul in care mi-a fost dor, am plans mult si m-am simtit singura.

-A fost  anul in care am invatat ca doar in ochii parintilor mei  sunt cea mai importanta si singura care conteaza.

-A fost anul in  care am invatat ca mama, imi este cea mai buna prietena si singura, de asemenea.

-A fost anul in care de fiecare data cand am fost trista si mi-a fost dor , mama a fost singurul om la care am apelat.

-A fost anul in care a luat nastere ,, Privire de copil ” , care a devenit parte din mine.

– A fost anul in care mi-a fost dor mai mai mult ca niciodata de copilarie.

– A fost anul in care el a devenit cel mai bun prieten al meu !

– A fost anul in care nu m-am bucurat ca un copil de zapada.

-A fost anul in care am inteles si am invatat multe lectii !

-A fost un an  cu bune si cu rele, cu lacrimi si zambete, cu incredere si dezamagiri, cu sperante, cu regrete, cu momente de tot felul, cu revederi.

Au fost primele sarbatori fara el…primul Craciun…:-(

2014– Sa imi ofere inzecit toate lucrurile pe care mi le-a oferit 2013 !

 

 

 

 

About Giorgiana Mihăescu

https://priviredecopil.wordpress.com/cunoaste-ma/ Vezi toate articolele lui Giorgiana Mihăescu

Lasă un răspuns

