Suflete, mai poti ?!

Am iertat, am uitat si am mers mai departe uneori…

Am iertat oamenii care mi-au cersit incredere candva, purtand masca  prieteniei adevarate, au stiut sa isi joace bine rolul, m-am atasat usor de ei,  apoi m-au ranit si au plecat subtil din viata mea ca si cand nici nu ar fi fost acolo vreodata. Au luat cu ei si cea mai mica raza de speranta din sufletul meu, insa doar pentru o vreme. Am iertat zilele in care am plans mult din cauza unora,  i-am iertat pe cei care sustineau ca sunt mereu acolo pentru mine, dar nu a fost nimeni cand am avut nevoie de o vorba calda, de un umar pe care sa-l ud, de o mana sa-mi stearga lacrimile si de un om care sa-mi spuna :,, VA FI BINE !”, nu a fost NIMENI langa mine, in afara de mama, care sa ma incurajeze si asa  mi-am trait tristetea singura. Am iertat minciuni, stiind adevarul. Am iertat cuvinte care m-au ranit profund. Am ramas alaturi de anumiti oameni,  doar pentru a nu le face rau.  Dar la un momendat, m-am eliberat de ei si  am ales sa imi vad de drumul meu fara sa ma abat de la el. Am iertat de N ori lucruri ce m-au ranit, am lasat de la mine, mi-am calcat pe orgoliu, doar pentru a-mi fi bine in relatia cu celalalt, insa nimeni nu a apreciat.

Imi privesc sufletul si ma intreb daca are putere sa zboare  spre alte suflete, spre alte inimi, spre alti ochi😕

Iar acum sunt aici, cum am fost si intotdeauna,  sa mangai cu ale mele, sa las amintirile sa-mi aline dorul care simt ca-mi despica sufletul in mii de bucati, sa retraiesc iubirea uitata si pierduta prin timp si linistea din suflet. Am ajuns sa cunosc oamenii si am invat ca sunt oameni care doar trec pe langa tine si te saluta, dar iti poarta o iubire imensa si oameni care presupun ca te iubesc, dar esti plecat demult din sufletul lor.  Totul depinde de mine,  de vointa si puterea mea la plecarea pe drumul vietii !

About Giorgiana Mihăescu

https://priviredecopil.wordpress.com/cunoaste-ma/ Vezi toate articolele lui Giorgiana Mihăescu

4 responses to “Suflete, mai poti ?!

Lasă un răspuns

