La multi ani, femeie !

Universul copilariei mele a fost zambetul tau duios cu care m-ai crescut.

De cand am aparut in viata ta ai trait doar pentru mine, prin mine. Ai fost permanent acolo. Ai stiut dintotdeauna ce ma doare, ce-mi aduce alinare, ce imi place si ce nu. M-ai iubit si atunci cand am fost departe de sufletul tau. In  spatele tuturor reusitelor mele de pana acum, in spatele tuturor momentelor bune sau mai putin bune din viata mea, in spatele la tot ce ma defineste pe mine ca om, a fost doar mama.

Multumesc mama pentru cel mai frumos cadou primit vreodata, viata. Multumesc pentru noptile tarzii in care m-ai ascultat. Multumesc pentru mana pe frunte cand ma doare capul. Multumesc pentru umarul pe care il ud uneori. Multumesc pentru cuvintele de incurajare. Multumesc pentru zile, nopti, luni si pentru cei 17 ani. Multumesc pentru grija pe care mi-o porti permanent. Multumesc ca esti acolo tot timpul, chiar daca uneori nu te caut. Multumesc ca mi-ai deschis ochii atunci cand credeam orbeste in oameni. Datorita tie am invatat sa fiu mai selectiva cu oamenii care intra in viata mea.  Multumesc ca m-ai incurajat sa continui sa scriu pe blog, atunci cand vroiam sa renunt. Multumesc pentru lectii de viata. Multumesc ca m-ai invatat sa ma bucur de orice moment, de orice lucru, sa nu trec prin viata precum cainele prin apa. Multumesc ca esti a mea, iar eu copilul tau. Imi rade inima cand te aud spunandu-mi cat de mandra esti de mine.  Multumesc pentru omul care am devenit. Multumesc pentru toate calitatile pe care le-am mostenit de la tine. Multumesc ca m-ai crescut asa frumos !

Iarta-ma pentru cearcanele avute. Iarta-ma ca nu sunt copilul perfect, dar sunt cel fara de care nu ai mai avea niciun rost pe lumea asta.  Iarta-ma ca sunt rautacioasa uneori. Iarta-ma pentru tot ! Nu exista cuvinte sa-ti spun cat de mult te iubesc. Daca ar exista ti le-as spune pe toate in cel mai frumos mod posibil ! Pentru ca MERITI tot ce-i mai bun si mai frumos ! Imi simt sufletul cuprins de o mare multumire atunci cand petrec timp cu tine . Sunt mandra de tine, mama !

Cat ma doare sufletul atunci cand imi spui ,, : O sa pleci…”. O sa plec . . . Trebuie si vreau sa imi urmez destinul ! Dar oriunde ma va duce viata,  tot la tine imi va ramane sufletul, tot acasa va fi acasa, tot la tine voi ajunge sa imi spun of-ul, tot pe tine o sa te sun cand o sa plec de acasa,  tot la tine o sa ma gandesc atunci cand o sa reusesc, tot la tine o sa ma intorc  intotdeauna ! Totul se rezuma la tine !!!

La multi ani, mama !

923445_719969694703324_995495500_n

About Giorgiana Mihăescu

https://priviredecopil.wordpress.com/cunoaste-ma/ Vezi toate articolele lui Giorgiana Mihăescu

Lasă un răspuns

