Suflete, va fi bine

Cuvintele dor… Si uneori  mai mult decat o palma.  Cuvintele raman impregnate pe suflet. Fiecare om care a plecat din viata mea, a luat o parte din sufletul meu ca am ajuns acum sa imi vad ramasitele in oglinda. Regret doar ca am crescut si am uitat sa fiu copil, sa ma joc si sa ma bucur de orice.

Pentru suflet ,,medicamente „nu mai sunt…Caci lacrimile nu-si mai fac efectul si asa le-am redus numarul. Timpul nu mai imi permite sa vizitez atat de des locurile care ma linistesc, iar scrisul… Cuvintele parca sunt tot mai rare si mai lipsite de farmec. Pe drum am pierdut multe lucruri, multi oameni dragi, multe amintiri.

Atunci cand ai plecat, am devenit tematoare, descurajata, rautacioasa. Mi-a fost greu sa imi readun fortele si sa imi recompun visele, pentru ca aveam nevoie de timp pentru a accepta pierderea si sa ma resemnez. A fost un sfarsit care mi-a distrus sufletul. Dar la putin timp un nou inceput imi suradea.  Atunci am inteles ca viata mi-a pregatit oameni pe care ii va aduce in calea mea la momentul potrivit.

Vine un moment cand te trezesti singur, iti dai seama ca nu esti implinit in fata unor prieteni care te tradeaza,  in fata unor decizii luate gresit. Si atunci te intorci inapoi, la oamenii pe care i-ai lasat in urma…Constati cu durere ca nu mai sunt aceiasi caci ai plecat si te-ai intors de prea multe ori, uitand ca va fi o ultima data.

Timpul a trecut. Am crescut, mi-am facut prieteni noi, dar m-am bucurat de fiecare revedere cu cei  vechi. Caci prietenii din copilarie, raman prieteni !

Ploua….

Sufletul plange… Dupa oameni pe care ii iubesc, dar pe care azi ii vad atar de rar. :-<

1170808_646200705414160_1470630430_n

 

About Giorgiana Mihăescu

https://priviredecopil.wordpress.com/cunoaste-ma/ Vezi toate articolele lui Giorgiana Mihăescu

6 responses to “Suflete, va fi bine

Lasă un răspuns

