Mai aproape de cer

0ddb598d7ffaa5a0a2c56d4a8885a2b31.jpg

Cuvintele-mi dansau in suflet…

Am trait intens bucurandu-ma de fiecare clipa petrecuta alaturi de un om drag.  O imbratisare venita pe neasteptate, dar la momentul potrivit intr-o noapte tarzie de iulie, a fost de ajuns ca ma scoata din rutina, sa imi cucereasca sufletul si sa ma indemne la visare. Linistea se asternea incet peste inimile noastre care bateau atat de tare. Ne-am privit ore bune fara a scoate un cuvant.  Sufletul meu dansa dupa ritmul batailor inimilor noastre.
Stam intinsa cu capul pe picioarele lui si priveam cerul, un albastru care mi-a patruns dincolo suflet. Stelele erau mai multe ca oricand, iar luna plina stralucea cum nu a stralucit vreodata. A rupt tacerea si soptind m-a intrebat: Atat de frumos se vede cerul in ochii unui indragostit?! Ce puteam sa ii raspund la aceasta intrebare al carui raspuns se citea in ochii mei? Inca un moment perfect, mi-am spus! Imi doream sa traiesc la nesfarsit acele momente de care stiam ca nu o sa mai am parte curand.

Ploaia ne batea in geam, iar noi admiram tacuti cum picaturile se prelingeau pe parbrizul masinii. Nu imi place ploaia, ma nelinisteste si ma rascoleste, i-am spus. Inchide ochii si gandeste-te la ce iti place cel mai mult, imagineaza-ti ca esti pe malul marii, admirand valurile care ating incet nisipul, asculta-ti sufletul si ofera-i ce iti cere, mi-a spus. M-am rupt subtil de realitate. De data asta ploaia mi-a bucurat sufletul. De data asta mi-a adus un strop de melancolie, de  romantism, de reverie si de sensibilitate in suflet.  Ploaia nu este sinonima doar cu tristetea, ea  induce si frumusete. Ploaia vibreaza dragoste si implinire, nu doar mahnire si doruri neimplinite. Ploaia inspira intotdeauna.

Ce poate fi mai frumos decat sa stai in ploaie impreuna cu cineva drag, sa simti ca toate visele incep sa prinda viata, sa dansezi, sa razi, sa plangi de fericire, sa te cuibaresti acolo intr-o pereche de brate si sa iti doresti sa ramai acolo pentru totdeauna? Cu pasi inceti dar siguri, reusesc sa imi indrept privirile catre viitor, care mi se arata din ce in ce mai promitator.

Ploaia m-a adus mai aproape de cer…

 

About Giorgiana Mihăescu

https://priviredecopil.wordpress.com/cunoaste-ma/ Vezi toate articolele lui Giorgiana Mihăescu

2 responses to “Mai aproape de cer

Lasă un răspuns

