Ganduri de august

 

Mai ieri ne-am revazut, ne strangeam in brate si ma sarutai parinteste pe frunte asa cum m-ai obisnuit. Mai ieri mi-ai spus: Te-ai schimbat, copile. Momentele cu tine as vrea sa le traiesc la nesfarsit,  sa ma bucur de prezenta ta oricand. Nu exista cuvinte ca sa pot descrie ce insemni pentru mine, ce ai adus in viata mea si cate ai schimbat la mine, involuntar.  Ca sa vorbesc despre tine nici nu mai spun. Te-am avut ca model intotdeauna. Ti-am admirat puterea, curajul, sinceritatea, demnitatea si felul de a fi.

Am sufletul plin de nostalgie,  ma incearca tot felul de ganduri si  cateva regrete. Ai plecat cu un zambet melancolic, ca intotdeauna.  As fi vrut sa povestim mai mult, sa depanam mai multe amintiri,  sa ne imbratisam mai tare, sa zambim mai des, sa colindam mai mult locurile natale, sa privim mai mult cerul, sa numaram mai multe stele cazatoare si sa ne punem dorinte, sa ma certi, sa ma rasfeti mai mult, sa meditam mai mult, sa facem mai multe si sa tragem timpul de partea noastra.

M-ai invatat sa cred, sa imi doresc, sa lupt si sa visez. Ai rupt orice bariera, ai trecut peste toti si toate, nu ti-a pasat de nimeni si de nimic si ai devenit cel mai bun prieten al meu.

Sa se fi asternut praful peste legatura noastra, peste amintiri, peste sufletele noastre?  Am plans crezand ca  s-a intamplat ceva cu noi si ca ne-am pierdut.  M-am intrebat daca ti-am gresit cumva, vreodata, daca te-am dezamagit sau daca te-am facut sa suferi. Am vorbit de parca s-ar fi intamplat ceva cu noi. M-am racit putin de tine incercand sa imi dau seama de ce starile tale mi-au fost atat de necunoscute in ultimul timp. Stii ca nu am liniste cand mi te simt suparat. Raspunsurile mi le-ai dat dintr-o imbratisare. Am meditat si nu s-a intamplat nimic cu noi, dragul meu. In sinea noastra, nu s-a schimbat nimic. In sufletele noastre, nu s-a schimbat nimic.

Suntem aceiasi copii carora le place sa se tachineze, sunt aceeasi Giorgiana micuta si sensibila, dar mai puternica acum,  esti acelasi om pe care il iubesc din toata inima. Te simt tot mai aproape de sufletul meu cu fiecare zi care trece.  M-ai facut sa cred ca nu exista lucru rau pe acest pamant, ci doar momente in care nu vrem sa vedem binele.

E trist ca toate lucrurile ce pana acum cativa ani avea mare influenta asupra mea, acum sunt lipsite de intensitate.  Cat de putine au ajuns sa fie lucrurile care sa ma miste emotional, sa zguduie sufletul in mine. Cat de dezamagita sunt cand privesc in jurul meu si nu mai vad niciun om care sa mi se asemene. Ma reduc la tacere oamenii lipsiti de principii si de prioritati.

Sa privim cerul intr-o noapte de august, sa ne lasam cuprinsi de liniste si sa le dam viselor aripi ca sa atinga stelele.

About Giorgiana Mihăescu

https://priviredecopil.wordpress.com/cunoaste-ma/ Vezi toate articolele lui Giorgiana Mihăescu

9 responses to “Ganduri de august

  • Anonim

    norocosi trebuie sa fiti amandoi, de v-ati gaasit atat de perfecti.
    ai grija de sufletul tau copil minunat.

    Apreciază

  • Jurnal de zi

    Tu ști că pentru mine ești un model, da? E incredibilă maturitatea cu care spui lucrurile, le gândești și e in credibilă maturitatea cu care dai piept toate greutățile. în colțul tău de acasă poate că plângi, pentru câteva momente căci nu există om lipsit de sensibilitate care să nu-și exprime emoțiile prin lacrimi, dar apoi, după acele câteva minute, devi din nou Georgiana puternică și neclintită și mă bucur că ai devenit așa.

    Știu că în suflet nu te vei schimba, că vei rămâne copilul plin de vise și iubire pentru tot ce-l înconjoară și asta este un lucru frumos.

    Te îmbrățișez !

    Apreciat de 1 persoană

    • Giorgiana Mihăescu

      Sunt fericita si mandra de mine ca am reusit in cele din urma sa devin o Georgiana puternica! Fara tine, fara cuvintele tale calde si incurajarile ca va fi bine, nu as fi reusit sa trec peste, sa ma schimb si sa devin cine sunt astazi.
      Iti multumesc din suflet, draga mea! Sunt mici cuvintele pe langa tot ce vreau sa iti spun si pe langa tot ce insemni pentru mine.
      Voi ramane acelasi copil, indiferent de momentele grele.
      Te imbratisez cu multa dragoste ! >:D<

      Apreciază

  • Poteci de dor

    Aveţi grijă de voi, e de preţ ce simţiţi acum!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

