Scrisoare pentru mine

 Stateam zilele acestea si ma gandeam la cat de repede au trecut anii. Ieri eram copil si ma plimbam cu bicicleta, alergam de colo-colo, ma bucuram de orice, visam, faceam tot ce-mi poftea inima si nu-mi pasa ca trece timpul sau ca adultii au probleme. Am avut o lume doar a mea, una frumoasa, plina de naivitate si puritate.

Am fost un copil fericit si am avut o copilarie minunata. Ce a facut-o sa fie asa? In primul rand oamenii pe care i-am avut alaturi in toti acesti ani. In al doilea rand locurile dragi prin care mi-am purtat pasii copilariei, acum si pe cei ai adolescentei. In al treilea rand momentele pe care le-am trait.

????????????????????????????????????

Nu regret nimic. Nici lacrimile, nici zambetele, nici situatile stanjenitoare, nici intamplarile si sentimentele, nici faptul ca uneori am fost acolo si n-am fost aici…nici oamenii.

In toti acesti ani, am reusit sa fac tot ce mi-am dorit. Acum, cand o noua etapa din viata mea este gata sa inceapa, ma cuprinde putin nostalgia. Dacă mai deschid şnişte albume cu poze din trecut chiar mă opresc şi mai am tresăriri de a zâmbi din când în când. 

Nu știu unde se vor duce oamenii ăștia pe care i-am iubit cu atâta suflet, oamenii de la care mai am un lucru rătăcit prin casă, o poză sau o amintire fericită. Aș vrea să opresc oamenii și să stăm neclintiți într-un moment în care să ne fie doar bine. Aș vrea să merg acolo unde se păstrează amintirile și sentimentele și să caut fără oprire oamenii dragi mie.

Sunt lucruri care mi-as fi dorit sa se intample mai tarziu ca sa le inteleg cu mintea de pe urma si sa le pot aprecia cum se cuvine. Pentru mine am cateva ganduri: sa pastrez in suflet copilaria frumoasa care ma va face un om mai bun, sa fiu mai fericita, sa am succes in tot ceea ce-mi propun, sa raman din anumite puncte de vedere cel putin la fel, sa fiu o prietena buna, sa gasesc mereu puterea de a trece peste hopurile vietii. Sa citesc, sa scriu, sa visez si sa zambesc mai mult. Sa ma bucur de viata, de frumusetea ei si de libertate. Sa privesc mai des cerul. Sa vad intr-un final adevaratele valori din viata mea si sa le apreciez mai mult. 

18 dorinte, 18 vise, 18 ganduri, 18 lucruri pozitive, 18 oameni frumosi, 18 lectii de viata, 18 amintiri de neuitat, 18 lacrimi de fericire,  18 cuvinte si inca 18 ani de blogging.

About Giorgiana Mihăescu

https://priviredecopil.wordpress.com/cunoaste-ma/ Vezi toate articolele lui Giorgiana Mihăescu

6 responses to “Scrisoare pentru mine

Lasă un răspuns

